Вхід Реєстрація

Річний звіт про діяльність ліцею

22.01.2018

Річний звіт про діяльність ліцею за 2018-2019 н.р. 

Звіт директора ліцею «Голосіївський» № 241 міста Києва про підсумки роботи ліцею за 2018-2019 н.р. перед громадськістю та педагогічним колективом. (29.08.2019р.)
                                  1.Загальна інформація про ліцей.
Ліцею «Голосіївський» № 241 міста Києва належить на правах власності територіальній громаді м. Києва, є юридичною особою. Фінансування здійснюється районним управлінням освіти Голосіївського району.
Будівля ліцею експлуатується з 1983 року, Ліцей “Голосіївський” №241 створений в квітні 1997 року шляхом реорганізації середньої школи №241 м. Києва як загальноосвітній навчальний заклад І–ІІІ ступенів з профільним навчанням в 8–11 класах. Враховуючи потреби населення та місцеві умови ліцей в своїй структурі має 1–7 загальноосвітні класи
Місія ліцею

  • Формування випускника – громадянина України, соціально компетентної, творчої, високоморальної особистості, здатної до самореалізаціїї й свідомого вибору власного місця в суспільстві
  • ​Створення психолого-педагогічних  умов, які сприяють  саморозвитку ліцеїстів.
  • Створення  умов, які викликають у кожного вчителя інтерес до роботи, бажання досягти високих результатів.

                   2.Кадрове забезпечення.
У 2018-2019 н.р  штатними працівниками ліцей був забезпечений на 100%. У ліцеї працювало 102 педагогічні працівники та 35 працівників з числа допоміжного персоналу. 
    Наш педагогічний колектив складається з творчих, талановитих людей, справжніх професіоналів, серед яких:

  • 1 Заслужений учитель України;
  • 2 вчителі – кандидати наук;
  • 7 нагороджено знаком  «Відмінник освіти України»
  • 27 вчителів-методистів;
  • 20 старших учителів;
  • 66 вчителів вищої категорії;
  • 10 вчителів I категорії;
  • 7 вчителів II категорії;
  • 6 спеціалістів.
  • 3. Навчальна робота.      

    У 2018-2019 н.р. у ліцеї приступили  навчання 1463 учнів у 45 класах. Середня  наповнюваність   класів – 33,4  чоловік. На кінець навчального року навчається 1447 учнів. Аналізуючи перехід дітей до інших закладів освіти, необхідно відзначити, що основною причиною переходу є зміна місця проживання сім'ї.

          Внутрішній контроль за виконанням навчального плану і програм, якістю знань, умінь і навичок учнів здійснюється у відповідності з річним планом роботи ліцею на 2018-2019 н.р.

    У 2018-2019 навчальному році вивчалися стан викладання та рівень навчальних досягнень з таких предметів:

  • математики в 2-х класах;
  • української мови в 3-4 класах;
  • інформатика в 2-4-х класах;
  • французької мови;
  • англійської мови у 3-4-х класах;
  • математики в 7-х класах;
  • української мови в 7-х класах
  • основ здоров’я;
  • географії;
  • літературного читання в 3 класах.

                                                        

                                                      КОНКУРСИ

 

 

І місце

ІІ місце

ІІІ місце

Всього переможців

 

2016-2017 н.р.

2017-2018 н.р

2016-2017 н.р.

2017-2018 н.р

2016-2017 н.р.

2017-2018 н.р

2017-2018 н.р

2018-2019 н.р

 

 

Укр.мови та літератури ім. Петра Яцика

1

1

3

4

3

4

9

22

 

 

Ім. Т.Шевченка

-

 

-

 

2

1

1

1

 

 

Українознавство

 

 

 

 

7

4

4

14

 

 

ВСЬОГО

1

 

8

 

8

 

14

37

 

Учні ліцею є переможцями багаточисленних міських конкурсів та змагань: конкурс ім.П.Яцика (І,ІІ,ІІ місця), конкурс ім.Т.Шевченка (ІІ,ІІІ,ІІІ,ІІІ місця), конкурс
13 учнів здобули перемогу у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН на міському рівні та два учні на Всеукраїнському
В ліцеї працює наукове товариство «Ноосфера».

за навчальні досягнення учнів не виставлялися. Предмети інваріантної складової: «Музичне мистецтво», «Сходинки до інформатики», «Основи здоров’я», «Фізична культура»», «Образотворче мистецтво» - оцінювались вербально.

Всього по ліцею на кінець навчального року атестовано 1061 учень.  Дітей, які мають високий рівень навчальних досягнень  (7,3%), в минулому році – (6,2%),,  початковий рівень - (4,70%),  в минулому році –    54 (5,20%)

Рік

Високий рівень %

Достатній рівень %

Середній рівень %

Початковий рівень %

Якість знань %

Успішність %

2016-2017

6,2

45,5

43,1

5,2

51,7

94,8

2017-2018

7,3

46,7

41,3

4,7

54

95,3

2018-2019

8,4

44,5

42,6

4,5

52,9

95,5

 

 

 

 

        

 

 

 

 За результатами державної підсумкової атестації в 4-х класах високий і достатній рівень виявили : з української мови —76% учнів, з математики - 80 %.

 У цьому навчальному році державну підсумкову атестацію у ліцеї склали 50 учнів 11-класів та 116 учні 9-х класів.

    Аналіз результатів ДПА, з яких українську мову, математику та історію учні здавали у форматі ЗНО, показує, наступні результати

 

Високий рівень %

Достатній рівень %

Середній рівень %

Початковий рівень %

Українська мова, 50 учнів

30 учнів – 60 %

12 учнів-24.%

8 учнів – 16 %

-

Математика,  31 учень

25 учнів –80,6 %

5 учнів – 16 %

1 учень – 3,2%

1 учень – 3,2%

Історія, 

20 учні

11 учнів – 55 %

7 учнів – 35 %

2 учні – 10 %

-

Англійська  мова,

37 учнів

20 учні –54,1 %

8 учнів – 21,6  %

8 учнів – 21,6  %

1 учень – 2,7%

А середній бал ДПА з відповідних предметів представлено в таблиці 

 

Українська мова

Математика

Історія

Англійська мова

11-А

10,5

11,44

12

9,5

11-Б

8,5

6

9,4

7,95

 

 

 

 

 

  18 випускників закінчили ліцей з відмінними навчальними досягненнями, а 1 учениця -срібну медаль «За досягнення у навчанні», 2 учні – золоту медаль. Три дев'ятикласники отримали свідоцтва «з відзнакою».
  49 випускників  9-х та 11-х класів нагороджені Похвальною грамотою «За успіхи у вивченні окремих предметів». Похвальними листами «За успіхи у навчанні» нагороджено 78 учнів ліцею.

Порівняльний аналіз нагородження Похвальними листами та грамотами учнів ліцею за 4 навчальні роки:

Рік

Похвальні листи

Похвальні грамоти

2014/2015

55

23

2015/2016

66

29

2016/2017

45

15

2017-2018

59

21

2018-2019

78

49

Порівняльний аналіз нагородження  медалями випускників за 4 навчальні роки:

Рік

Золота медаль

Срібна медаль

2013/2014

7

3

2014/2015

3

2

2015/2016

4

3

2016/2017

5

4

2017/2018

0

1

2018/2019

2

1

Учні ліцею були переможцями та призерами Всеукраїнських учнівських олімпіад з різних предметів, результати яких оприлюднено на сайті ліцею

                                                В цьому році 58 учнів перемогли на міському етапі  Всеукраїнської олімпіади з різних предметів

РЕЗУЛЬТАТИ III (міського) етапу олімпіад 2018-2019 н.р.

ПЕРЕМОЖЦІ ТРЕТЬОГО ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ОЛІМПІАД ПО ПРЕДМЕТАМ у  2016-2017 н.р. та 2017-2018 н.р.

 

 

 

№ з/п

Назва предмету

І місце

ІІ місце

ІІІ місце

Всього переможців

 

201-2017 н.р.

2017-2018 н.р.

201-2017 н.р.

201-2018 н.р.

2016-2017 н.р.

2017-2018 н.р.

2016-2017 н.р.

2017-2018 н.р.

 

Англійська мова

-

 

1

1

-

 

1

1

 

біологія

-

 

3

 

1

2

4

2

 

географія

-

3

7

2

4

2

11

7

 

екологія

1

 

1

 

-

2

2

2

 

інформатика

-

 

1

 

-

 

1

 

 

Інформанформаційні технології

1

 

-

1

1

 

2

1

 

історія

 

 

1

1

2

6

3

7

 

Ком’ютерна графіка

-

 

-

1

1

1

1

2

 

математика

-

 

1

 

6

2

7

2

 

Педагогіка та психологія

-

 

1

 

-

 

1

 

 

правознавство

 

 

 

3

1

3

1

6

 

Трудове навчання (обслуговуючі види праці)

-

 

-

 

-

 

-

 

 

Українська мова та література

-

1

3

8

10

7

13

16

 

Хімія

-

 

-

1

1

 

1

1

 

Фізика

-

 

2

 

-

 

2

 

 

лінгвістика

-

 

5

 

3

4

8

4

 

Рос. мова

-

-

-

-

-

1

 

1

 

Зар.літ.

-

-

-

-

-

3

-

3

 

ВСЬГО

2

4

26

20

30

31

58

55 (60)

РЕЗУЛЬТАТИ ЗНО- 2019

РЕЙТИНГ навчальних закладів м.Києва за предметами

№п/п

Предмет

К-ть учнів

Середній бал

      2016

Середній бал

2017

Середній бал

2018

 

 

Українська мова та література

 50

175.95

  176,1

182,2

182,7

2. 

Математика

 31

168.14

 174,7

175,8

177,5

3. 

Історія України

 31

160.28

155,75

167,8

163,8

4. 

Англійська мова

 37

162.17

  167,4

163

171,6

5. 

Біологія

  2

161.38

  166,8

160

182,5

6. 

Фізика

  3

165.29

165

164,75

177,3

7. 

Географія

  4

163.77

195,87

159,5

187,5

РЕЙТИНГ навчальних закладів м. Києва за результатами ЗНО-2018

21 місце, ЗНО-2019 – 45 або  98 місце

РЕЙТИНГ навчальних закладів по Україні  за результатами ЗНО-2018

61 місце, ЗНО – 2019 – 79 місце та 124

. Методична робота.

Атестація вчителів : Впродовж 2018-2019 н.р. при Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені  Бориса Грінченка згідно з графіком пройшли курсову фахову підготовку 27 вчителів. Та за результатами атестації учителям  Василенко О.В., Кузьміна О.В., Саінчук І.М.  було підтверджено звання «вчитель-методист», а вчителям Дробот Л.І., Кипоренко О.Я., Медун А.М., Радченко Н.Б., Талавира Л.І., Шеліна О.В. звання «старший учитель». Вчителям  Кудрявська Л.О., Шпак Т.Л. встановлено категорію «спеціаліст вищої категорії», Селецький О.В., Таран А.В., Панасюк О.І. - «спеціаліст першої категорії».

Методичні розробки, матеріали досвіду вчителів ліцею, що пройшли відповідну апробацію та схвалені науково-методичною радою районного

вчителя української мови та літератури  Граділенко Світлана Валеріївна виборола ІІ місце.      Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників ліцею, а ще аналіз небайдужості, сумлінності творчості, любові до своєї роботи  дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу у ліцеї  на високому рівні.

Система науково-методичної роботи в ліцеї спрямована на формування професійно-педагогічної культури вчителів, продукування нових педагогічних ідей, технологій, на виховання у вчителів вимогливості до своєї праці, бажання пошуку більш раціональних методів навчання і виховання. Педколектив ліцею працює над реалізацією науково–методичною теми 
«Педагогічна підтримка обдарованості ліцеїстів як основа ефективної соціалізації»
В цьому році ми реалізовуємо третій, практичний етап
Очікувані результати

  • забезпечення сприятливих організаційно-педагогічних умов самореалізації обдарованих ліцеїстів на кожному освітньому рівні;
  • вибір інноваційних механізмів, видів, способів соціалізації учнів в освітньому середовищі ліцею;
  • Створення удосконалених навчально-виховних методик забезпечення ефективної соціалізації учнівської молоді; методик співпраці в межах «освітнього трикутника».

З січня 2016 року ліцей «Голосіївський» № 241бере участь у проведенні дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня «Система педагогічної підтримки в умовах багатопрофільного ліцею» (Науковий керівник: кандидат педагогічних наук, доцент  Шимановський М.М.). За цей час розроблено програму освітньої та виховної роботи педколективу із ліцеїстами та батьками; затверджено план підвищення наукової та педагогічної компетентності  педагогічного колективу, визначено методику аналізу роботи педколективу у відповідністю із темою дослідженні, сплановано систему організації звітності.

З вересня 2016 року  ліцей бере участь проведенні дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня  «Програма розвитку професійної компетентності педагогічного персоналу навчального закладу»
Науковий керівник: директор Інституту післядипломної освіти Київського університету ім. Б.Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент М.Ф. Войцехівський.
 За цей час розроблено програму освітньої та виховної роботи педколективу із ліцеїстами та батьками; затверджено план підвищення наукової та педагогічної компетентності  педагогічного колективу, визначено методику аналізу роботи педколективу у відповідністю із темою дослідженні, сплановано систему організації звітності. 
Педагоги ліцею активно залучаються до роботи в семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо. Протягом 2018-2019 навчального року вчителі ліцею ділилися досвідом на районних семінарах в рамках «Вересневих студій» та «Панорами педагогічної майстерності». Педагоги ліцею були учасниками семінарів регіонального рівня «Психологічний інструментарій класного керівника», «Мирний шлях виходу із конфлікту» та «Правила ефективного спілкування», Тренінг «Організаційна культура: діагностика та цілеспрямоване формування» «Застосування вчителями засобів ІКТ для професійного саморозвитку та комунікації.»
Протягом року проводилися 8 предметних тижнів з різних навчальних дисциплін , під час яких були проведені: відкриті уроки, виховні години, бесіди, конкурси, виставки малюнків, виставки-презентації учнівських робіт.
Протягом навчального року в музеї відбувається оновлення експозиції, створення стендів.

Питання позаурочної зайнятості учнів вирішують гуртки,  секції:

  • Гурток “Господарочка”– кер. Гаврилова А.В
  • Хор молодших школярів „Голосіївські барви”– кер. Логінова І.М..
  • Гурток “Токарна справа” – кер. Єременко В.В.
  • Гурток “Образотворче мистецтво” –кер. Савченко Л.А.
  • Гурток „Влучний стрілець”  - кер. Петруненко В.М.
  • Секція „Рухливі ігри” – кер. Осадча Н.М.
  • Спортивна секція з баскетболу – кер. Турченюк Н.І.
  • Спортивна секція з футболу – кер. Селецький О. І.
  • Гурток „Пішохідний  туризм” – кер. Комлєва І.М.
  • Гурток «Екологія та краєзнавство» – кер. Човган Н.В.
  • Хореографічні гуртки – кер. Свірська А.С., Калачик Є.
  • Робототехніки та схемомоделювання» – кер. Невдача В.В.
  • «Писанка» - кер. Мамзіна О.І.

Звіт директора ліцею «Голосіївський» № 241 міста Києва про підсумки роботи ліцею за 2015-2016 н.р.

https://drive.google.com/file/d/0B2muhEbhNtEeVUJyTXNuQm11Q0E/view?usp=sharing 

Звіт директора ліцею «Голосіївський» № 241 міста Києва про підсумки роботи ліцею за 2016-2017 н.р.

https://drive.google.com/file/d/0B2muhEbhNtEedUZkZndiQWdBeUE/view?usp=sharing

Звіт директора ліцею «Голосіївський» № 241 міста Києва про підсумки роботи ліцею за 2017-2018 н.р.

https://drive.google.com/file/d/1giiFPNdcPQ9Lgi99DiLv7bBX5CK5KycF/view?usp=sharing

Звіт директора ліцею «Голосіївський» № 241 міста Києва про підсумки роботи ліцею за 2018-2019 н.р.

https://drive.google.com/file/d/1P_7KCZ_aiPf_kqqmxI4kDyNJt25JCMnp/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1SfsmZJVeFqtvmSxvaMbOMfzuh8Kz0AzF/view?usp=sharing